Pages

Sunday 3 May 2015

Aron Ashab - Lambaikan Tangan ke Kamera (Lirik)

Foto: google Image
Lambaikan tangan ke kamera..
Ku tak sanggup lagi..
Ku ingin akhiri semua..
Jika semudah itu...

Sekian lama sudah ku coba bertahan..
Mencoba mengabaikan segala kenyataan..
Selalu berkata semuanya baik..

Sabar..
Tapiku.. hanya manusia...
Yang punya batas kesabarannya..

Lambaikan tangan ke kamera..
Ku tak sanggup lagi...
Ku ingin akhiri semua jika semudah itu..

Mungkin kau fikir aku bercanda.
Tapi aku Serius..

Lambaikan tangan ke kamera..
Tak kuat dengan ini lagi..
Hehe.. hooo...

Tapiku...
Hanya manusia yang punya batas kesabarannya....

Lambaikan tangan ke kamera...
Ku tak sanggup lagi..
Ku ingin akhiri semua..
Jika semudah itu...
Mungkib kau fikir aku bercanda..
Tapi aku serius...

Lambaikan tangan ke kamera...
Tak kuat dengan itu...

Lambaikan tangan ke kamera..
Ku tak sanggup lagi..
Ku ingin akhiri semua..
Jika semudah itu
Mungkin kau fikir aku hanya becanda..
Tapi aku serius..

Lambaikan tangan ke kamera..
Tak kuat dengan ini lagi....

0 komentar:

Post a Comment